Program TVN 7

Poprzedni
drukuj
wstecz
  • Ukryta prawda

    Anna samotnie wychowuje trzynastoletniego syna Michała. Najważniejsi są dla niej jednak kolejni kochankowie i alkohol. Opieka społeczna, monitorująca warunki socjalne panujące w rodzinie, zgłasza sprawę do sądu, który odbiera kobiecie syna i umieszcza go w domu dziecka. Anna godzi się z sytuacją i układa sobie życie od nowa. Problem pojawia się, kiedy Michał ucieka z domu dziecka i wraca do kawalerki matki. Dziecko twierdzi, że jest molestowane seksualnie przez wychowawcę…
  • Mango - Telezakupy

  • Wszystkie twarze Grzegorza Damięckiego

    Grzegorz Damięcki ujawnia swoje komediowe oblicze w wyjątkowym 7 odcinkowym mini serialu, który jest zapowiedzią filmu „Podatek od miłości”. Aktor znany dotychczas głównie z ról dramatycznych w brawurowy sposób parodiuje znane gatunki filmowe i telewizyjne takie jak: western, musical, thriller, sitcom czy horror. Mini serial jest prequelem filmu i przedstawia widzom perypetie Mariana - głównego bohatera komedii romantycznej, która do kin wchodzi 26 stycznia. Kim tak naprawdę jest Marian i dlaczego wszystkie kobiety tracą przy nim kontrolę? Oto zagadka, z którą będzie musiała zmierzyć się ambitna inspektor podatkowa Klara (Aleksandra Domańska). Widzowie wraz z nią poznają prawdę dopiero oglądając „Podatek od miłości”. Niespodzianką dla widzów „Wszystkich twarzy Grzegorza Damięckiego” będzie występ Kayah w pierwszym odcinku serialu, którego premiera na antenie TVN już 16 stycznia o godzinie 19.30. Mini serial wyreżyserował Bodo Kox, reżyserem filmu Podatek od miłości jest Bartłomiej Ignaciuk.
  • Gotowe na wszystko II

    Carlos i Gaby natrafiają na problemy w związku z procedurą adopcyjną. Susan idzie pod nóż, a Bree i Andrew wciąż walczą ze sobą. Noah Taylor znów zaczyna interesować się Paulem Youngiem, a Tomowi ciężko pogodzić się z tym, że żona jest jego szefową. "There Is No Other Way"
  • Gotowe na wszystko II

    Susan zaprasza do siebie dr Rona. Chce, aby lekarz poznał Karla, z którym wzięła fikcyjny ślub. Gabrielle i Carlos szukają idealnego dziecka, które mogliby adoptować. Bree niechętnie idzie na spotkanie klubu AA, bo tylko w ten sposób może uchronić się przed szantażem Andrew. "Could I Leave You?"
  • Podatek od miłości - kulisy filmu

  • Kryminalni

    OKULARNIK. Wieczór w jednej z warszawskich dzielnic. Tuż przed zamknięciem osiedlowego sklepu, do środka wchodzi spóźniony klient. Sprzedawczyni, nie przeczuwając niebezpieczeństwa, zgadza się go obsłużyć. Nagle w sklepie pada seria strzałów. Na miejsce przestępstwa przybywa komisarz Adam Zawada. Podkomisarz Marek Brodecki przedstawia Zawadzie prawdopodobny przebieg wypadków. Postrzelona kierowniczka w stanie ciężkim przebywa w szpitalu. Pierwsze zeznania świadków sugerują, że z napadem mógł mieć związek mężczyzna, którego widziano w pobliżu sklepu. Podejrzany nosił charakterystyczne ciemne okulary. Ekspertyza balistyczna i analiza odcisków łączy sprawę z wcześniejszymi napadami, które miały miejsce w mieście. Zanosi się na duże śledztwo. Zawada prosi inspektora Grodzkiego o powiększenie zespołu. Czas działa na niekorzyść komisarza i prokuratury. Kim jest sprawca napadów?
  • Kryminalni

    WSPÓLNICY. Przypadkowy świadek obserwuje podpalenie samochodu w podwarszawskim lesie. Znalezione w środku zwęglone ciało należy do jednego ze wspólników dobrze prosperującej firmy budowlanej. Jego zwłoki identyfikuje żona. Jednak zniknął także drugi wspólnik. Komisarz Zawada usiłuje odtworzyć możliwy przebieg wydarzeń. Wokół sprawy mnożą się niejasności, brakuje materiału dowodowego.
  • Niedźwiedzie

    “Niedźwiedzie” to film dokumentalny, który przedstawia rok z życia dwóch niedźwiedzic brunatnych, które starają się przekazać lekcje życia swojemu potomstwu. Podróż bohaterów zaczyna się na majestatycznym tle Alaski wraz z końcem zimy, kiedy zwierzęta wychodzą z hibernacji. Wraz ze zmianą pory roku, na niedźwiedzie brunatne czekają kolejne ogromne wyzwania. Muszą stawić czoła zimnu Alaski oraz współpracować przy zdobywaniu pożywienia, jednocześnie trzymając się w bezpiecznej odległości od innych drapieżników. Świat jest ekscytujący i też bardzo niebezpieczny, o czym wkrótce przekonają się młode. „Niedźwiedzie” to poruszająca historia matek, które dbają o swoje potomstwo najlepiej jak potrafią.
  • Jak uratowano Dziki Zachód

    Ośmioletnie bliźniaczki, Susie i Jessica Martin (Mary-Kate Olsen, Ashley Olsen) mieszkają ze swoim owdowiałym ojcem (Patrick Cassidy). Pewnego dnia znajdują list, który przyjaciółka z dawnych lat wysłała do ich matki. Z listu dziewczynki dowiadują się, że kobieta potrzebuje pomocy, bowiem popadła w długi, z których nie może wyjść i w konsekwencji grozi jej utrata ukochanego ranczo. Dziewczynki postanawiają odwiedzić autorkę listu, Natty (Peg Phillips). Ojciec zawozi je na miejsce. Okazuje się, że starsza pani padła ofiarą bezwzględnych biznesmenów, którzy postanowili doprowadzić ją do bankructwa, aby za bezcen wykupić jej ziemię. W swoich niecnych planach inwestorzy zamierzają w pięknej i spokojnej okolicy zbudować park rozrywki. Dziewczynki postanawiają pomóc Natty i zniechęcić biznesmenów. Gromadzą dostępne informacje i wkrótce dowiadują się, że sposób na doprowadzeniu Natty do bankructwa wymyślił jej podły syn, Bart (Martin Mull). Na miarę możliwości ośmiolatek, dziewczynki zaczynają układać własny spisek i udaje im się zapobiec nieszczęściu oraz ocalić ranczo starszej pani.
  • W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju!

    Clark z rodziną mieszka w domku na przedmieściach. Nie ma to jak święta we własnym domu, z całą rodziną, śniegiem, choinką i prezentami. Takie właśnie radosne i rodzinne święta wymarzył sobie w tym roku. Najpierw postanowił zdobyć imponujących rozmiarów choinkę. Zapakował całą rodzinę do samochodu i wyruszył na poszukiwanie drzewka. Pech chciał, że na drodze trafili na parę piratów drogowych i ich samochód wylądował pod brzuchem wielkiej ciężarówki. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Po zdobyciu wielkiego drzewka, które z trudem zmieściło się w ich domu, Clark podejmuje dalsze przygotowania. Na tę wyjątkową Gwiazdkę postanowił nie szczędzić ani sił, ani środków, wykupił cały sklep importowanych z Włoch światełek choinkowych by przyozdobić nimi dom i ogród. Gdy już z niemałym trudem rozwiesił swoją zdobycz okazało się, że światełka nie świecą. Dobrze by było, gdyby w Święta rodzina spotkała się w komplecie, a zatem Clark zaprosił swoich rodziców, zaś jego żona Ellen (Beverly D'Angelo) zaprosiła swoich. Zaczęło się robić ciasno. Wiadomo, że w czasie Świąt zdarza się, że dalecy krewni robią nam różne niespodzianki. Krewni Clarka podobnie postąpili. Prócz dziadków pojawili się i niezapowiedziani goście, kuzyn Eddie (Randy Quaid) z żoną, dwójką dzieci i psem. Zjechało również na tę okoliczność dwoje uroczych staruszków; wuj Lewis (William Hickey) i ciotka Bethany (Mae Questel), para nieszkodliwych dziwaków, zdolna wyprowadzić każdego z równowagi. Jedzenia dla nikogo nie zabraknie, a chwilową ciasnotę da się jakoś przeżyć. Okazuje się, że świąteczny gwar i rwetes, wprawdzie nie przeszkadza Clarkom, ale stanowczo drażni ich snobistycznych sąsiadów. Niezmącony niczym optymizm Clarka wystawiony zostaje na ciężką próbę. Otóż co roku jego szef na święta wręcza pracownikom premie, czy aby i w tym roku zwyczaj ten zostanie utrzymany? Clark nie może wytrzymać niepewności. Postanowił bowiem, że za tegoroczną premię sprawi rodzinie największą z możliwych niespodziankę. Zafunduje jej basen w ogrodzie. A zatem, czy szef nie zapomni, czy rzeczywiście będą to święta o jakich Clark marzył?
  • wieczór
  • Zabójcza broń

    Groźny wypadek samochodowy ujawnia, że Cahill jest ofiarą niebezpiecznego stalkera. Role się odwrócą, teraz to Riggs i Murtaugh zaczną zadawać jej niewygodne pytania. Po znalezieniu w gabinecie dokumentacji dotyczącej Rrogera, Martin postanowi za wszelką cenę dowiedzieć się czegoś więcej na temat przeszłości swojego partnera.
  • TRWA

    Raport mniejszości

    Waszyngton, rok 2054. Kiedyś to miasto zyskało sobie niechlubne miano stolicy zbrodni, dziś, po sześciu latach działania Agencji Prewencji, nie dopuszcza się tu do popełniania przestępstw. Na czym polega ten fenomen? Otóż trzech jasnowidzów pracuje dla Johna Andertona, transmitując mu odebrane wizje planowanych zabójstw. Anderton od początku był emocjonalnie zaangażowany w realizację tego projektu, bowiem kilka lat temu uprowadzono mu syna, wkrótce potem rozpadło się jego małżeństwo. Gdyby dysponował wtedy takimi jak dziś środkami, może zdołałby zapobiec tragedii. Jeżeli testowany obecnie w Waszyngtonie system pomyślnie przejdzie testy, zostanie wprowadzony w całym kraju. System opiera się na transmisjach wizji przesyłanych przez trzech jasnowidzów. Komunikaty odbiera i ocenia Anderton. Z jednego z nich dowiaduje się, że to on sam właśnie planuje zabójstwo, do którego dojdzie w ciągu najbliższych 36 godzin. Jeżeli Anderton chce zachować wolność, musi uciekać, a następnie wykorzystać swą doskonałą znajomość systemu, aby uwolnić się od podejrzeń. W tym niełatwym zadaniu pomaga mu pracująca dla Agencji Prewencji jasnowidz, Agata (Samantha Morton). Kiedyś mógł liczyć także na wsparcie swego szefa i twórcy projektu, Burgessa (Max von Sydow), ale odkąd projektem objęto cały kraj, ktoś inny zyskał wpływy. Anderton jest zdany na własne siły, coraz bliższa jest godzina zaplanowanej zbrodni i coraz bliżej są polujący na niego agenci. Aby przenieść na ekran skomplikowaną wizję Spielberga trzeba było ścisłej współpracy ekip odpowiedzialnych za oświetlenie, scenografię, efekty specjalne i choreografię scen z udziałem kaskaderów. Korzystając z plenerów i zaplecza trzech wielkich studiów ekipa scenografa Alexa McDowella przygotowała robocze szkice i scenopisy obrazkowe, na podstawie których Ron Frankel z Pixel Liberation Front opracował tzw. "animatiki", czyli trójwymiarowe, ruchome symulacje poszczególnych scen. Pozwoliły one twórcom zaoszczędzić wiele milionów dolarów, które musieliby wydać na testy i zdjęcia próbne. Autor zdjęć Janusz Kamiński, który pracował przy każdym filmie Spielberga od czasu obsypanej Oscarami "Listy Schindlera" (1993), mówi: Nigdy dotąd nie pracowałem nad filmem, który wymagałby równie ścisłej współpracy wszystkich ekip. Przy projektowaniu dekoracji brano pod uwagę rozmieszczenie świateł i ruchy kamery. Są w filmie sceny, w których kamera przelatuje przez cały dom, musiał on więc być zaprojektowany tak, by było to możliwe. Zależało nam na tym, by utrzymać konsekwentny styl wizualny, zaangażowaliśmy się więc w projektowanie dekoracji i kostiumów na długo przed rozpoczęciem zdjęć. W "Raporcie mniejszości" oglądamy popisy kaskaderskie na miarę filmów z serii o przygodach Indiany Jonesa. Ludzie fruwają tu częściej niż w jakimkolwiek wcześniejszym filmie - mówi koordynator pracy kaskaderów Brian Smrz ("Mission: Impossible 2"). Tom Cruise i tym razem często rezygnował z pomocy kaskaderów, ku przerażeniu Stevena Spielberga, który na zawsze zapamiętał jedno z pierwszych spotkań z aktorem: Odwiedziłem go na planie "Mission: Impossible 2" i widziałem, jak skacze z 30 metrów na metalową siatkę bez zabezpieczenia. Spytałem reżysera Johna Woo, dlaczego mu na to pozwala. "Nie mogłem go powstrzymać" - odpowiedział. Zawarłem więc układ z Tomem. Powiedziałem mu: "To ja będę decydować, który popis kaskaderski wykonasz sam, a ty musisz pogodzić się z zakazami". Koniec końców większość popisów wykonał jednak bez pomocy dublera... Większość z 481 ujęć z efektami specjalnymi przygotowano w Industrial Light & Magic pod kierunkiem Scotta Farrara, nominowanego do Oscara za "A.I. Sztuczną inteligencję". Ekipa Farrara opracowała m.in. cyfrowe "aplikacje", którymi uzupełniono prawdziwe dekoracje i specjalny program, który pozwalał kreować trójwymiarowe modele ludzi.
  • Wszystkie twarze Grzegorza Damięckiego

    Grzegorz Damięcki ujawnia swoje komediowe oblicze w wyjątkowym 7 odcinkowym mini serialu, który jest zapowiedzią filmu „Podatek od miłości”. Aktor znany dotychczas głównie z ról dramatycznych w brawurowy sposób parodiuje znane gatunki filmowe i telewizyjne takie jak: western, musical, thriller, sitcom czy horror. Mini serial jest prequelem filmu i przedstawia widzom perypetie Mariana - głównego bohatera komedii romantycznej, która do kin wchodzi 26 stycznia. Kim tak naprawdę jest Marian i dlaczego wszystkie kobiety tracą przy nim kontrolę? Oto zagadka, z którą będzie musiała zmierzyć się ambitna inspektor podatkowa Klara (Aleksandra Domańska). Widzowie wraz z nią poznają prawdę dopiero oglądając „Podatek od miłości”. Niespodzianką dla widzów „Wszystkich twarzy Grzegorza Damięckiego” będzie występ Kayah w pierwszym odcinku serialu, którego premiera na antenie TVN już 16 stycznia o godzinie 19.30. Mini serial wyreżyserował Bodo Kox, reżyserem filmu Podatek od miłości jest Bartłomiej Ignaciuk.
  • Zabójcza broń

    Riggs i Murtaugh zostają zmuszeni do współpracy z agentką Karen Palmer. Wspólnie mają chronić Leo Getza – prawnika powiązanego z kartelem narkotykowym. W miarę postępowania śledztwa okazuje się, że nie tylko Leo jest celem grupy przestępczej.
  • Władza

    Były policjant, a obecnie prywatny detektyw Billy Taggart (Mark Wahlberg) otrzymuje zlecenie od burmistrza Nowego Jorku, wszechwładnego Nicholasa Hostetlera (Russell Crowe). Sprawa wydaje się być banalna. Burmistrz podejrzewa swą żonę (nagrodzona Oscarem Catherine Zeta-Jones) o zdradę, a zadaniem Taggarta jest zdobycie kompromitujących ją dowodów. Początkowo wszystko wskazuje na to, że podejrzenia burmistrza były uzasadnione. Wkrótce jednak Billy zdaje sobie sprawę, że wbrew swej woli został uwikłany w wielki skandal, w którym za zakazaną namiętnością kryją się wielkie pieniądze i władza nad największą metropolią świata.
  • Moc Magii (TVN7 noc)

  • Druga strona medalu

    Gościem Jolanty Pieńkowskiej będzie Otylia Jędrzejczak. Mistrzyni olimpijska i mistrzyni świata i Europy w pływaniu. W rozmowie z Jolantą Pieńkowska opowie, jak wpłynęła na nią porażka w "Tańcu z gwiazdami". Wyzna jak bardzo wypadek samochodowy i śmierć jej brata Szymona zmieniły jej życie.
  • Bez montażu

dalej
Zobacz program innych kanałów: