Wiadomości

„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki!
Ślub od pierwszego wejrzenia 
Ślub od pierwszego wejrzenia oglądało średnio 988 tys. widzów. Dziękujemy, że byliście z nami!

Średnia widownia premierowych odcinków czwartego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 22 maja 2020 roku wyniosła 988 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 6,81 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,48 proc. w grupie 16-59 i 13,92 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął czwarty odcinek programu. Śledziło go średnio 1,22 mln osób.

Siódemka w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost udziału o 160,2 proc. w grupie 4+, 151 proc. w grupie 16-49 i 260,8 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców.

Ślub od pierwszego wejrzenia - opis programu

Samotność, nieudane związki i burzliwe rozstania. Co zrobić, gdy intuicja zawodzi w wyborze tej jedynej osoby? Czy warto zaufać nauce i oddać swój los w ręce fachowców? Uczestnicy nowego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” zdecydowali się na ten krok. Idealnego partnera lub partnerki będą dla nich szukać eksperci. Ale jest jeden warunek – swoich wybranków będą mogli poznać dopiero na ślubnym kobiercu…

 


Komentarze (0)

Dodaj komentarz do artykułu
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
Pomoc | Zasady forum
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
13 czerwca: Miss agent II: Uzbrojona i urocza
Następny artykuł:

13 czerwca: Miss agent II: Uzbrojona i urocza

tvnpix