TVN7 otrzymuje tytuł Stacji Telewizyjnej Roku 2019

Spot wizerunkowy jesień 2019
Media Marketing Polska przyznał TVN7 tytuł Stacji Telewizyjnej Roku 2019.

Uzasadnienie przyznania nagrody przez MMP: "Gdy Edward Miszczak, szef programowy kanałów TVN, na początku br. zapowiadał, że jednym z priorytetów nowej strategii programowej nadawcy będzie wzmocnienie oferty TVN7, niewielu brało tę deklarację poważnie. Tymczasem na słowach się nie skończyło i w ramówce pojawiły się nowości – przede wszystkim serial dedykowany tej stacji, „Zakochani po uszy”, i reality show „Big Brother”.

Udane eksperymenty ramówkowe

Szósta edycja programu "Big Brother" – czyli pierwsza w TVN7 - trwała od połowy marca do połowy czerwca br. Pierwszy odcinek programu obejrzało 2,23 mln widzów, co było rekordem oglądalności w historii TVN7. Nadawca wie, co to synergia - sukcesem okazała się transmisja „Big Brothera” w internecie. Łącznie przez 3 miesiące w serwisie Player zanotowano 26 mln odtworzeń (najchętniej oglądana pozycja w tym serwisie).

Wyraźnie rozkręca się druga tegoroczna nowość anteny – serial „Zakochani po uszy”. Jesienią widownia rosła z odcinka na odcinek. Do końca października wahała się od 170 tys. do 600 tys. osób.

"Zakochani po uszy" hitem TVN7!

Jesienią nadawca wyraźnie wzmocnił też ofertę dokumentalną i proponuje tu bardzo dobre – niekiedy kontrowersyjne a zawsze wyraziste – produkcje.

Skuteczna polityka reklamowa

W I półroczu br. TVN7 zanotował wzrost widowni i wpływów z reklam. Może nie skokowy, ale zauważalny. SHR w tym okresie w grupie 4+ wyniósł 3,27%, a przed rokiem 3,22%. W grupie 16-49 było to odpowiednio 3,77% i 3,21%. W grupie komercyjnej kanał umocnił pozycję lokując się zaraz za „wielką czwórką” i TV Puls.

Wpływy z reklam na poziomie 318 mln zł (brutto) w 1. półroczu dały stacji miejsce tuż za top 4 (rok wcześniej 272 mln zł) i pozwoliły przeskoczyć bezpośredniego konkurenta, czyli TV4. Strategia wyraźnego zaakcentowania TVN7 w ofercie TVN Media i silnego powiązanie sprzedaży z największą anteną grupy TVN, okazała się skuteczna."

podziel się:

Pozostałe wiadomości